Canım arkadaşlarım 7 haftalık hamileyim dün gece 1 damla açık renk kan geldi bu sabahta kahverengi çok koyu renkte olmayan akıntı devam etti kramp şeklinde ağrım var covid olduğum doktora gidemiyorum. Yerleşme kanaması olabilirmiş progestan kullan dedi doktorum da ama içim içimi yiyor ağlamaktan canım çıktı. Sizlerin de başına geldi mi böyle bir durum 😭😔