Betul124 Merhaba kızlar doğum yapalı 2 yıl oluyor bir tane daha bebiş istiyoruz 🤭 korunmayı bıraktıktan kaç ay sonra hamile kaldınız acaba 🥰🥰😘cevaplarsanız çok memnun olurum şimdiden teşekkürler ☺️
iremss Betul124 2. Bebekte bıraktığm gibi hamile kaldım hatta ihtimal vermiyodm 1 kez oldu taö oldu yani
Betul124 iremss maşallah ☺️ ben bu ay denedim ama yumurtlamanın songünü denedim 10 gün var adetime bakalım hayırlısı