Denizmrt canımm hayırlı olsun bebişin öncelikle ☘️ Peki kaç ay denedin gebe kalabilmek için , hangi ilacı kullandın ? Ben şu an propycil kullanıyorum gebelik düşündüğüm için. Şu an değerlerim referans aralığında, kadın doğum doktoruna da gittim bir sorunun yok dediler . Ben gebe kalamayınca acaba gravesten midir diye düşündüm