Fatmademm hayır normalde 24.hafta da böyle bir izin yoktu bu izin covidden dolayı hamileler için veriliyor. normalde 32.hafta da doğum öncesi iznin basliyordu ama gidip 32.haftada çalışır raporu alırsan 37.haftaya kadar calismana izin veriyordu devlet bunun adı doğum izni . ama covidden dolayı 24 ile 32.hafta arası idari izin veriliyor bu doğum iznini etkilemiyor fazladan verilen bir izin 32 den sonra ise geri donmezseniz doğum izniniz başlamış olur ama geri dönebilir siniz tabiki doktordan çalışır raporu alıp kuruma vermeniz gerekiyor en fazla 37 ye kadar çalışabiliyorsunuz zaten . Eğer 32.haftada ise geri dönerseniz doğum izniniz den gitmez ben şuan öyle yaptım 25.haftamdayim geçen hafta izne ayrıldım 32.haftamda ise geri dönmeyi planlıyorum 37.haftaya kadar çalışacağım