Beyzayucel36 40+6 haftalık gebeyim dunden beri belimden kasıklarıma doğru ağrı var sıddeti artmadı gece uyudum ama uyudugum en yorucu ve en kotu uykuydu hala devam edıyo yaklaşık 1 dk suresı sancı nabmalıyım hemen hastaneye gıtmelımıyım nolur bılgı verin
elaweannesi Beyzayucel36 bacım yanlış anlama kordon dolanma diyorlar ws emeğin ziyan olmadın yazması bile kötü en kötü acile git bişey yok desin gene gel bekle
Beyzayucel36 elaweannesi allah korusun oyle bısı yasamadım ertesı gun dogum yaptım cektıgım arılar sancıymıs megersem
Beyzayucel36 Sevda3458 o gun sancı cekıyomus ertesı gun doğum yaptım allah razı olsun cevap verdıgınız için 🤗
Sevda3458 Beyzayucel36 cümlemizden canim🤲benim içinde dua et inşallah sağlıkla.kolay olur doğumum 🤲🥰40 günüm kaldı benimde🥰