Hmervekara Merhaba 30. Haftada uçakla seyahat edip otele giden anneler tatil zor oluyormu? Öneri veya şikayetlerinizi yazabilirmisiniz. Bu arada rapor alıp gidicem
Oslem077 Hmervekara Rapor almanız lazım doktordan uçağa binebilir diye yoksa uçağa almıyorlar canım kesinlikle yasak
Hmervekara Deryaq gitmeden bi kaç gün önce dr gidin bi sıkıntı yoksa 23 haftalık rahat dönem ben 26. Haftadayım bu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadım. Rahim ve bebek büyüdüğün için artık zorlanıyorum