arkadaşlar ben dün yani 09.02 gece normal doğum yapacakken acil sezeryana alındım ve aşırı ağrılarım var belim omuzum göğüsüm daralıyor sıkışıyor resmen nefes alıp verirken bile zorlanıyorum ve asla yatamıyorum.. sizde böyle bişey yaşadınuzmı yaşadıysanız neler oldu neler yaptınız resmen 2 gündür uyuyamıyorum .. doğum hikayemide anlatcam inşallah bi ara değişik bi hikaye oldu