kbrkrblt16 Geçen haftalarda yaşadım berbat bir durum😔Yarım çay bardağı sıcak suyun içine yarım çay kaşığı kadar kimyon atıp içtim evin içinde yürüyüş yaptım bide ayaklarıma sıcak su torbası koydum sizde deneyin. Çok geçmiş olsun.
Totomoto Ayferu bende öyle olmustum Dayanamayıp acile gittim Ultrson filan baktılar Serum fizyolojik tuzlu su bağladılar o kadar Gaz sancısına bişe yapamıyplar malesef 🤦♀️ Sadece orda aşırı yürüdüm ve gectiğini farkettim
Ayferu keremveannesi böbrek sıkışmasıymış bebek büyüdüğü için baskı yapıyormuş daha 1 .evreymis ama 3-4 evresi varmış parolla dayanmaya çalış dedi baktın olmuyor böbreğe hortum takilcakmis vallahi daha yeni yeni kendime geliyorum rabbim kimseye yaşatmasın