Hamileyken bebekler çok çabuk büyüyor derlerdi de inanmazdım. ☺️ Gerçekten öyleymiş bebeğim 52 günlük oldu ve yenidoğan kıyafetleri 1 2 haftaya kadar ya olur ya olmaz bazıları küçülmeye başladı bile, 3 ay bedenlerden giymeye başladı. Ben hepsinden karışık almıştım. Yani çok çabuk büyüyecek bir iki tane yenidoğan alayım gerisini 0-3 demedim. O zaman da büyük oluyor sanki emanetmiş gibi kıyafetler. Kaldı ki çok fazla kaka çiş bulaşıyor kıyafetlere, sürekli değiştirmek gerekiyor yani bol bol almak lazım kıyafetleri imkanınız varsa. Özellikle zıbınları atletleri. Ben tulumlar hariç yenidoğan içim sanıyorum 15 takım kadar almışımdır. Birde daha çok patiksiz tulumlar altlar çok daha kullanışlı oluyor. 🌸