Ser_ bence gerek yok canım. Kızım 2,5 yaşında biz hep puseti kullandık özellikle ilk aylar tek basıma araba kullanacağım zamanlar puset daha emniyetli. İlk koyduğunda öyle geliyor ama o biraz da tecrübesizlikten oluyormuş 😅 zaten yeni doğan pedi oluyor en kötü bi battaniye ile destek verirsin devir ekonomi devri 😂