Kbrumt68 17 haftalık, aşısız ve yeni atlatmış biri olarak söylüyorum sakın korkmayın, haftanız da maşallah ileri, bebeğinizle beraber strese girmeyin 🥲🌸 ilk 2 gün ağrılarım oldu evet ama doktorumun verdiği vitaminler ve parol sayesinde 2.güne kalmadan ağrılarım geçti diyebilirim. Şuan tam 7.günüm yarın negatifi görmeyi umuyorum :) dediğim gibi son 5 gündür covid değil gibiyim zaten o kadar iyiyim yani. Rabbim yardım ediyor miniklerimize ve bize, sizde bol bol dua edin, endişelenmeyin. 💖 sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşallah 👼🤍