elaweannesi Ranaaaaa0 🎃 bal kabağı olduk 40+3 we bugün saat 15:00 da nasipse Sezeryan tarihi aldık saatler sonra kızım kucağımda olacak inşallah dualarınızı bekliyorum anneler bize dua edin sağlıkla geçirelim inşallah ameliyat sürecini we sonrasını ☺️
Eliff7111 elaweannesi sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi rabbim ikinizden sağlık sıhhat versin sizin için kolay doğum olsun inşallah