Heyecandan ölücem diyebilirim , sabah yatışım olacak öğlen 12 gibi sezeryana alınıcam. Korku panik endişe hepsi bir arada . İnşallah sağ sağlim kavuşuruz bebeyle 🤲🤲 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰🙏 Bana dua edin kızlarrrr umarım pozitif doğum hikayesiyle gelebilirim 🙏❤️