Kızlar merhaba bugün 36+1 olduk :)
Nst ye girdik herhangi bir sancı çıkmadı bebek hareketleride normal denildi çok şükür ama şuan sol bacağımda ağrı hissediyorum üstüne basarken hareket ederken yoğun ağrım var
Bunun doğumla bir alakası olabilir mi ?
Aranızda bu durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı ?