Yabangulu1326 Merhaba öncelikle evlatlarinizi rabbim bağışlasin inşallah size isim konusundada bence isimlerin birbirlerine uyumlu olmasi cok güzel benim de iki oğlum var isimleri Ayaz ve Aras kulağa çok hoş geliyor Miraç, Miran ve Miray ismi 🤗
tubis61 Yabangulu1326 Amin çok teşekkür ederim Rabbim senin evlatlarınıda sana bağışlasın isimleri de çok güzelmiş..3 çocukta da uyumlu olması abartı olmaz dimi ondan dolayı kararsız kaldım
Yabangulu1326 tubis61 amin canım inşallah çok teşekkür ederim niye abartılı olsun ki bende 3. çocuğu düşünüyorum kız olursa Naz erkek olursada Poyraz koymayı düşünüyorum uyumlu olsun diye 🙈😁🤗
Yabangulu1326 Ama ben tek isim sevmiyorum oda var çocuklarimin iki ismi var Ali Ayaz Mustafa Aras dedelerinin isimlerini aldılar bide peygamber isimleri diye çok içime sinmisti simdi bir daha rabbim inşallah nasip ederse kiz olursa Zeynep Eylül Naz olsun bir daha erkek olursada Ahmet Poyraz olsun biraz uzun oldular ama uyumlu olsun 😁🙈
tubis61 Yabangulu1326 Oh ohh maşallah isimlerin hepsi ayrı güzel 👍🏼 bende tek isim seviyorum kullanırken rahat oluyor diye ☺️☺️ Bide daha tek isimlere karar vermekte zorlanırken iki isme hiç karar veremem🤣🤣
Yabangulu1326 tubis61 cogul isim sünnet mis oyle duydum bide cocugun begenmesi var cocugun ismi guzel olmazsa öbür dünyada bizden şikayetçi oluyor larmis o yüzden bende bi peygamber adi bi normal isim koydum ilerde hangisini kullanmak isterse onu kullanirlar iki tarafinda gönlü olsun gibi 😂😂🙈
tubis61 Yabangulu1326 evet sünnet peygamberimizin de 4 tane ismi var ondan dolayı.. gayet mantıklı olmuş senin düşüncen 1 taşta iki kuş misali☺️☺️İsim koymak gerçekten çok hassas bi konu ama araştırdığım kadarıyla anlamı kötü olmadığı sürece koyulan isimlerde sakınca olmaz deniliyor umarım öyledir☺️
Yabangulu1326 İnşallah canım adıyla büyüsünler hepsi rabbim cocuklarimiza hayırlı uzun ömürler versin inşallah hayırlı evlat olsunlar 🤗💐