Verilen ilaçlar çok ağır değil , sizi sakinleştirmeye yardımcı olacak geçici bir süreç olduğunu kendinize hatırlatın lütfen. Psikolojik sorunlar dışarıdan görünen yada söylenen gibi kolay olmuyor her şey yoluna girecektir umarım eşinizde size destek oluyordur . Yargılanacak bir durum da kesinlikle değil rabbim tez zamanda içinizdeki sıkıntılardan kurtarsın kendinizi iyimser kılmaya çalışın ve kafa dağıtabileceğiniz aktiviteler yapın. Kötü düşüncelerin üzerinde durmak sadece sıkıntıyı getirir . Dualarım sizinle 🤲