Merhaba anneler 17 gün önce 31 haftalıkken kızımı kaybettim çok acı bir durum ve aniden sezeryana alındım. Şuanlık sezeryan bölgemde bir problem yok kan sulandırıcı iğneleri ise 6 gün kullandım bir sıkıntı olur mu ayakta ve bacakta uyuşma sizlerde de oldu mu