Hgmom1 Kızlar bebek istiyoruz kadın doğuma randevu alicam acaba eşimin sprem sayısına falanda bakmak istiyoruz. Kendim kadın doğuma görünüyorum eşim içinde mi aynı yere gitmek gerek hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim..🙏🏼
Mom-0 Hgmom1 eğer maddi açidan sıkınti olmicaksa 4 günluk perhizle gidip özelde sperm testi yaptirirsaniz daha iyi olur. Çünki devlette çok oyaliyorlar bizim 2 ay surmuştu 1 testi yaptirmamiz haliyle sitresli geciyor.
yagmur_s Hgmom1 kadın doğuma birlikte gidin sizin muayenenizden sorna sperm testi için yönlendiriyor zaten biz de yaptık. Sonuçları da gösterdik sorun yok ama içiniz rahat etmezse eşiniz ürolojiye de görünebilir demişti. Ayrı ayrı gitmeyin ilk başta bence zaten kadın doğum da hallediyor dediğim gibi.