Ya ben hamile oldum olalı göbeğime bakamıyorum 😆 neden diye soracaksınız açıklayayım gobegim bir killanmis anlatamam ayyy nasıl utandım görünce eşimde gördü diyor nolmus sana böyle 🙈 normalde sadece göbek deligimin altında hafif tuyler olurdu ağdayla alırdım bazen. Ama simdiiiiiii 😄 mümkün değil komple karnım hep tüy o kadar çirkin duruyor ki alsam hangibirini alicam birde almak istemiyorum sonra alışır sürekli tekrarlar diye daha kötü olur diye 😄 hamilelikten sonra kendiliğinden dökülür diye umuyorum açıkçası 😄🙄