Selamlar herkese,
Başlıktan tahmin edeceğini gibi hamilelik öncesinde saç diplerimi tahmin edemedim. Şu anda dipler siyah, devamında turuncu en uçlar sarı olmak üzere iğrenç bir saça sahibim.
Organik boya aldım dipler için ama hala boyamadım. Kuafore gidip organi boya ile koyu mu yaptırsam, kendim dipler için daha açık renk organik boya mı yapsam yoksa hiç boyatmasam mı (riskli mi olur diye) kararsızım.
Aynı durumda olan var mı? Siz neler yaptınız?