Bende 12+4 haftalığım hala bulantılarım azda olsa var tiksinmeler nezaman geçecek acaba😩 ikişi testimiz iyi çıktı şükür ama ben yurt dışında yaşıyorum asla söyleniyorlar cinsiyetini🤐çok erken diyorlar bir sonraki ultrason taaaa 20. Haftada ya çok merak ediyorum