seddkilic05 sonra uyumuşum ama bölük bölük sabah 10 da da kalktım artık eşim evden çalışıyor kahvaltı hazırladım vs. Daha da uyumadım oturuyorum ama pek keyifsizim uykusuzum. Akşama iyi uyurum inşallah. 35+5 oldum bugün doğum her an başlayabilir böyle uykusuz dopum zor olur🤦