Çok şükür Rabbime 2.kuzuma prensesime Kavuştum 💜 Sürekli doğum Hikayeleri okuyup heyecanlanıyordum Banada yazmak nasip oldu . 🤲 Cumartesi gecesi kasilmalarimdan dolayı acile gittim Muane etti doktor Ve parmak ucu açıklık dedi nst de sancım çıktı sabaha 2 saat sonra gel yeniden kontrl edicem dedi ama ben pazar sabahı gittim ve suyumda azalma varmış yatış dedi doktor Ve beni bi korku bı panik heyecan sardı 🤩 Her ne kadar evde sancımi çekmek istesem de kısmet olmadı hastanede çektim sancımi 🙄 Hemşire yatisa girdiğimde Suni sancı verdi Nst de 70 80 çıkıyor ama hissetmiyordum acı eşiğim baya yüksek sanırım .Hatta suni sanciyi biraz kıstı ebe 2 3 saat geçti aradan ebe muane etti 3 cm aciklik dedi ve suyum patladı sürekli diyordum suyum gelse nasıl anlicam diye Fakat anlamamak elde değilmiş 😁 Akıyordu resmen bacaklarımdan 😝 Her Neyse Çok şükür ki açıklığım çabuk ilerledi ebe geldi 7 cm aciklik dedi ben şok hadi ikinmaya başla dedi Ikınma evrende kolay oldu Sabah 6 da Minik prensesim Dünyaya gözlerini açtı 🌸 2.300 Gr doğduk ama Kuveze girmedi Sagligi yerinde çok Şükür 🤲 Rabbim herkese kolay doğumlar Nasip ettin Kızlar Sağlıkla kucağıniza alirsiniz inşallah sizlerde 🤩💜