zeynepp1 Muno22 öylemiiymiş yani bebeğim çok erken baş aşagı döndü 20 haftada kontorlde döndüğünü söyledi doktorum halen da öyle bnde neden bu kadar erken sıkıntışı oldu dyprdum😢
Muno22 zeynepp1 sızınkı en azından donmuş benımkı hep oyleydı oyle dogru düzgün resmı bıle yok elı yüzünde elıyle ayagını tutuyo vs gostermıyoda kendını çöm üzücü bazı annelerın bebeklerının cok güzel resımlerı va benmkının kafası var hep 😣
zeynepp1 Sevvaldogan 😅😅 ikinci gebeliğim zaten benim de ama ilk bebeğimde karnkm büyümedi son aylara kadar sorun yoktu sadece ilk haftalar çok kötüydüm ama bu bebekde bu sıkıntılar erken başladı😰 39 u düşünemiyorum
dygacng Busrarin25 merhaba bende 27 haftadayım bebek hareketleriniz nasıl acaba doktor hareket takibine baslattı mı
Muno22 zeynepp1 benm hıc yok yüzünün felan bazılarının gülerken felan resımlerı var ters olmaları o konuda sanssızlık bızım ıcın 😬
erdem_agah zeynepp1 ya resmen ayniyiz. Ben ilkinde kuş gibiydim heryere giderdim 38 haftada çalıştım vs. Bu beni zorladı. Ayağa kalkinca toparlanmam için bir süre bekliyorum ağrılarım oluyor şimdiden diyorum 30 dan sonra napicam. Şuan 29 uz. Birde ilk oğlum da baya hareketlendi aksi gibi.
zeynepp1 erdem_agah 🙁🙁aynıyız gerçekten nasıl birecekse bu gebelik sağlıcakla gelsinlerde muhim değil
Yonca54 zeynepp1 ah ah bende nedense bizim de 27 haftamız çok zor geçti hatta şuanda bile 28 haftalik olduk ve göğüs sıkışması var ne yapacağımı bilmiyorum
Muno22 zeynepp1 kafası asada oldugu ıcın yerı atıyo kafasını takla atar gıbı gostermıyo elıyle kaptıyo yada elıyle ayagını tutuyo kafasının ustunde degısık seyler cıkıyo ortaya anlıcanız 🥶
zeynepp1 Taha100111 şuan kaç haftalıksınız geçiyormu braz yoksa fazlalaşıyormu ilk gebeliğimde sadece son ay braz kötü oldum bunda şimdiddn
Taha100111 zeynepp1 Ben 27 haftalıkken bebek baskı yapıyordu bana yuruyemiyordm hemen yoruluyordum meğer bebek baş aşağı donmuş bile erken doğum riskim başladı halen devam ediyor hatta şimdi 37 haftalık oldum ilaç kullana kullana geldim bu haftaya kadar. Doktorum Adalat diye bir ilaç vermişti kalp tansiyon ilacı ama kasılma onluyormus erken doğum olmasin diye valla o ilacı kullaninca kalp atış hızım azaldı rahat nefes almaya başladım çok iyi gelmişti :)
xxxbrtg zeynepp1 27+4 ayni durumdayım valla canim söylediklerinin hepsi var bende ilk hamileligimde sanki böyle değildim