zeynepp1 çok uykum var ama bebek bu saatlerde aşırı hareketli hiç rahat yatamıyorum o yüzden. 2 3 gündür hareketleri tekme gibi değil, dışarıdan yusyuvarlak görünüyor eli kolu, can yakıyor.Yatınca da nefesimin normale dönmesi 10 15 dakikayı buluyor. Sabah kahvaltıdan sonra kontrolüm vardı, yemekten sonra birden kötü oldum yemek sıkıstırdı. bebegim hala dogum pozisyonunu almadıgı için kafası tam gögüs altında. Mideme de cigerlerime de asırı baskı yapıyor.. otururken de rahat yok yatarken de ama çok şükür ne yapalım..