aden_ Kızlar eşimle anlaşma yaptık kız olursa ben erkek olursa eşim koyucak, Gökbörü düşünüyo sizce nasıl ?
ikimelekannesi___ aden_ siz beğendiysen iz tamamdır ama benim fikrimce biraz sert geliyor kulağa söylemesi de zor. Ben Alalh nasip ederse kızım olursa İkra oğlum olursa Muhammed Yusuf koyacağım kurandan ve peygamberlerin isimlerinden seçiyoruz genelde ☺️
Son_Almila aden_ benim oğlum olsa Göktürk istiyordum. Güzel isim ama kurt gökkurt gibi bir anlam çıkıyor biraz millet burun kıvırır susar içinize sineni koyun
Kasev Anlaştıysanız bozmak olmaz. Gökbörü biraz alışılmışın dışında olduğu için dile zor gelebilir ama güzel bi isim. Bizde de erkek olunca eşim koyacaktı Allahın izniyle Baranımızı kucağımıza alıcaz
yagmur50 Telaffuzu biraz zor gibi geldi ama tabiki sizin kararınız fikir olarak söylüyorum sadece Göktürk 😊 sağlıkla gelsin bebişiniz 🙏🏻