Nrhyt26 Ya biz hamilelerin bu çektiği nedir yahu! Söylenecek laf mı bu, siz kendinizi sakıııın üzmeyin gayette gelişiyordur bebeğiniz. Bünyeden bünyeye farklı olur bu durumlar. Kilonuz varsa zaten baya bi süre anlaşılmaz. Doktor kontrollerinizde bebeğinizin gelişimi hakkında zaten her şeyi öğreniyorsunuz. Karnınızda kocaman olacak diye bir şey yok bebeğinizin sapasağlam ve sağlıklı doğması yeterli🙌🏻