G-A-M-Z-E Asssrl bende kullanıyorum en başından beri maliyetli ama olsun çok güzel bir folik asit içinde herşey var 31 haftalık gebeyim hiç sorun yaşamadım 🌸
Taze_hamis Asssrl imom latte emzirirken kullanılır canım ama hamileyken kullanılmaz diye bi kaide var mı onu bilmiyorum doktoruna sor bence ama kullanıorsan da korkmana gerek yok sonuçta ilaç değil vitamin oda
Deryakzml Imom omega kullanıyorum Imom latte doğumdan sonra süt arttırıcı Omega olanını kullanmalısın