Mikmikbuk Kızlar özele gidiyorum. Ben hiç ebeye muayene olmadım kadın doğum hekimi takibi yapıyo. Normal doğumda ebe de oluyo mu?
mrvcl9 Mikmikbuk Devletlerde normal doğumu ebe yaptırıyor özelde yaptım ben doğumu ebe falan yoktu ameliyathanede ama çıkınca hep onlar ilgilendi ☺️
Esos00 Mikmikbuk evet oluyor açılmaları hep ebe kontrol ediyor tam doğum zamanı doktor gelip doğurtuyor. Ebeler de yardımcı oluyor sonrasında
sherlock Mikmikbuk normal doğumda ebeler daha ön planda olur canım. Özelleri bilemiycem ordakiler ne kadar tecrübeli ama devletteki deneyimli ebeler doktorla kapışır baya iyiler 😁 ıkınman gerekn zamanı işte bebeğin manevralarını doğumdan sonra bebeği temizleme gibi her şeyi yapıyorlar 🙂
Mikmikbuk mrvcl9 Hmm doğum sonrası ya da doğum öncesi açılma takibi falan yapıyolar galiba . Ne güzel ya
Mikmikbuk sherlock Ay allah razı olsun onlardannn beni de ebe doğurtmuş 30 yıl önce özel bi hastanede de günümüzde napıyolar merak ettimdi
Deletedmom5545 Mikmikbuk özel de her kadın doğumcunun kadın doğum ekibi oluyor Geceleri rahatsızlanırsan doktorun olmadığı için eğer doğum değilse seninle o ilgilenip doktoruna bilgi veriyor
Bernako Mikmikbuk doğumhane süresinde ebe ilgileniyor açılmanı nst takibini serumunu suni sancını malzemelrr herşeyi hazırlıyor doktora devamlı bilgi veriyor. Masaya alıyorlar, doktoru arıyor. Doktor geliyor bebeği çıkartıp ebeye veriyor gidiyor
Cihansena Kızlar 32+1 günlük gebeyim grip oldum gebelikte gecirdigim 3. Gribim hiç iyi degilim bebegim gayet saglıklı ama artık dayanacak gücüm kalmadı dogumu başlatırlarmı
Mhrbnasel Mikmikbuk Ben suni sancı ile doğurdum özelde ebe sık sık gelip alttan kontrol ediyordu açılmamı felan doğum da da doktora yardımcı oldu
Serapcemre Mikmikbuk ebe açılmalara bakıyor karnına bastırıyor 😊 vs benm dogumda 5-6kişi vardı ozelde dogurdum doktor dogurttu ama ebe de bayagı yoruluyor nst ye falan baglıyorlar vs vs