Rüyamda arabada tek başıma giderken trafik kazası yapıyormuşum ama karşıdan kendimi izliyorum ambulans fln geliyo beni hastaneye götürüyorlar annem babam ablam kardeşim eşim bi kaç kişi daha ağlayarak bekliyorlar ben ameliyattayım ölüyorum 8 aylık bebegim doğuyor doktor eşime veriyor bebeği annem kızım nerde diyo başınız sağolsun diyo orda kıyamet kopuyor tabi ben hepsini uzaktan izliyorum sonra eşim bu bebegin adı ne diyo bende yaklaşıp bebegin kulağına senin adın Hira diyorum Orda uyandım ve hala etkisindeyim 1 hafta oluyor bu rüyayı göreli yorumlar misiniz ve 2 gün önce erken doğum riskim olduğunu öğrendim 7 aylık hamileyim