Dermin Kızlar 38+2 haflık hamileyim yarın çatı muanem var doktorum gün verir mi doğum için ve sezaryan yada normal doğum olduğunu söyler dimi ilk gebelik çok bilgim yok birde çatı muanesinde çok canım yanar mı korkuyorum 🥴
SelmaGl Dermin kendini hiç kasma rahat ol acımıyor hiç. Çatın darsa sezaryen der muhtemelen. Uygunsa normali bekler. Bana biraz dar ama yinede bekleyelim demişti bekledik ama çocuk içerde rahattı heralde gelmedi bende isteğe bağlı sezaryen oldum 😂
Kimm47 Dermin canım kendini ne kadar sıkarsan o kadar acıyor afedersiniz oranıza parmak koyuyorlar hemşireler soktuğunda canın yanan o delik tahriş oluyor gün verir doktor
Aslinin-annesi Ben de 38+2yim :)) cumartesi büyük ihtimalle çatı muayenesi yapacak doktorum. Burada anlatıldığı kadarıyla gerçekten de çok kısa süren ve can acitmayan bı muayeneymis..
Dermin Aslinin-annesi çok kötu canım post açtım istersen bak linç etmişler beni ama herkesin canı acımıcak diye birşey yok insanlar çok ön yargılı