2gün boyunca çok şiddetli ağrılar çektim ama nstde sancım çıkmıyor .Alttan muayene ile yarımsantim açıklık çıktı dün .ciğer geliştirici ipne oldum dün ile bugun.serum ile ağrılarımı hafiflettiler .sizce açıklık artar mı? Korkmalı muyım böyle bir şey başına gelen varmı