Kızlar yarın sezeryanım olacak nasipse insallah 38+3 de. Bebeğim son kontrolümde hiç kilo almamış gözüküyordu. sonra hareketlerinde bi tuhaflık hissettim eskisi gibi keyifli değildi içim içimi yedi bugün tekrar gittik kilo vermeye başladığını gördük doktor almamız gerektiğini söyledi. Bize dua edin kilomuz öyle yüksek de değildi zaten umarım ultrason + olarak yanılır yanılırsa da. Allah herkese bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bana insallah 🤲🏻