La_Liberte Kızlar iki gündür akıntımla birlikte çok az açık kahve leke geliyor ama bir sabah bir akşam . Doktora yazdım günde iki kez progestan al. Yat dinlen istersen cumartesi gel dedi. Ki zaten progestan alıyordum. Yani hemen gel ya da başka bir doktora görün demedi. Yani öyle çok pimpirikli davranmayayım doktor gel demediyse önemli bir şey yoktur dedim. Ama galiba yarın özeldeki doktoruma gidecem çünkü bir yandan tedirgin oldum. Sizce bu haftalarda yerleşme kanaması olur mu? Gerçi kan da diyemem. Böyle kir gibi bir renk 🙈🤦🏼♀️ İnşallah yarın kalp atışını duyarım da içim rahatlar biraz 😦
Poyraz_bebek1 La_Liberte benim yerleşme kanamasi olmadı her gebede her gebelik sorunu olmaz kişiden kişiye değişir başın sıkışır illa birine sor tabi sorununu ama sorunun ne olursa olsun öncelik her zaman doktor olsun bide bu devirde kimse kimseyi pek umursamaz mümkün oldukça beklemeden git kötü diye demiyorum işini şansa yada sonraya bırakma derim
Cnsgkc La_Liberte canım benim de oldu doktor progestan hap verdi içtim onu. Öğretmenim ben rapor falan yazmadı yat vs de demedi hatta. İlacı iç ilişkiye ara verin düzelene kadar dedi. Kullanmaya başlayınca 3-4 güne durdu 2 hafta kullandım bıraktırdı doktorum şükür bir şey olmadı. İçini rahat tut fakat temkinli ol doktorunu harfiyen dinle
Meri3220 La_Liberte benimde 5+2 iken geldi zaten progestan kullanıyordum günde 3e ve vajinal yolla almamı söyledi. 3gün sadece yattım wc hariç kalkmadım 3gün sonra tamamen geçmişti dr ya bebek iyice yerleştiği için kılcal damarlarda çatlama olabiliyor yada rahimde daha önceden kalmış kan da olabilir dedi çünkü kese etrafında bebekte vs kanamam yoktu ama daha önce 2 düşüğüm olduğu için tam 4 ay hiçbir şey yapmadım elime bez bile almadım anneme geldim o baktı sağolsun şuan 24 haftalığız.
Gulcinn_07 Geçmiş olsun canım benim. Benim de 6 haftalik iken lekelenmem geldi apar topar doktoruma gittim ultrasyon dan baktı normal kanma dedi progestan yazdı Bi süre kendini yormayacaksin dedi ev temizliği falan yapmaa ful yatacaksın dedi ben iki 2 ay boyunca full yattım hiç bir iş yapmadım zaten progestan bütün gün uyutor seni bence içini ferah tut canım benim Allahin izni ile hiç bisey olmaz ama lekelenmeyi de ihmal etme Bi git derim doktora. Biz şuan 19 haftalik olduk :)) darısı sana inşallah
La_Liberte Poyraz_bebek1 ya söyledim hocam geleyim mi gerek yok dedi. Ben de dedim doktoruma güveneyim. Her şeyi önce doktoruma sorarımz İki doktorum var biri devlette biri özelde. Devlette önceki gebeliğimde gidiyordum aile dostumuz. Şu an özelde takip ettiriyorum. Yani doktor bir şey olmaz diyor 🤷🏼♀️ Ben de dedim iki gün daha bekleyeyim belki kalp atışını da duyarız. Şu an iğne, ilaç her şeyi kullanıyorum zaten. O arada buradakilerin tecrübelerinden faydalanayımm dedim.
La_Liberte Cnsgkc ben gebeliğimi öğrendiğimden beri progestan, iğne, coraspin kullanıyorum 🤦🏼♀️ İki kaybım var. Stres yapmamaya çalışıyorum, psikolojik destek de alıyorum. Ama insan etkileniyor 🥺
Cnsgkc La_Liberte Anlıyorum seni canım iyi düşünmeye çalış ben de çok etkileniyorum bebeğimle ilgili durumlarda. Benim de tsh yüksek çıktı 1 ay önce normaldi değer birden yükselme olmuş hemen tiroid ilacı başladık panik oldum. Dua edelim sorunsuz sağlıkla gelsin bebeklerimiz🙏
La_Liberte Cnsgkc konu bebeklerimiz olunca biraz zor stres yapmamak. inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi.🥰 Allah sana da acil şifalar versin inşallah ☺️
La_Liberte Meri3220 çok şükür inşallah Allah tamamına erdirir sağlıkla kucağınıza alırsınız. Ben de progestan kullanıyorum doktor iki kez oral yoldan al dedi. Ben bir oral bir fitil şeklinde kullanıyorum. Benim kanama da değil çok şükür değişik renkte bir akıntı ve çok az. İnşallah her şey yolundadır. Benim de iki kaybım var. Umarım bu kez sağlıkla mutlulukla huzurla kucağımıza alıp büyütürüz 🙏🏻🥰🌸
Meri3220 La_Liberte amin inşallah canım benim hissettiklerini tedirginliğini anlayabiliyorum senin ama korkma Allahın izniyle bişey olmaz gerçi ben ne kadar korkma desemde sen korkacaksın çünkü ben hala psikolojik olarak yenemedim o korkuyu tedirginliği umarım sen ben Gibi olmazsın sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗
La_Liberte Meri3220 amin an inşallah ☺️ Bazen diyorum nasipte ne varsa odur. Önüne geçemeyiz. Evet tedbir bizden tabii ki. Bilime doktorlara güvenmek lazım. Ama bu dünyada yiyecek ekmeği varsa gelecek zaten 🥰 her şeyin hayırlısı ☺️
La_Liberte Meri3220 çok teşekkür ederim amin. Şimdi gittim kese etrafında bir kanama alanı varmış Proluton iğne yaptıracam üç günde bir.
Meri3220 La_Liberte beterin beteri var tez zamanda atlatırsın inşallah canım benim sen stres yapma yat dinlen
La_Liberte Meri3220 çok teşekkür ederim ☺️ aynen öyle maalesef daha kötüsünü yaşadım Allah beterinden korusun 😍🙏🏻
La_Liberte Aag06 oyyy benim canımmm 🥰 çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok ☺️ Küçük bir kanama alanı vardı en son o da kaybolmuştu. Lekelenmelerim de bitti çok şükür ☺️ İşlerimi evden halletmeye çalışıyorum şimdilik evde dinleniyorum. 8+0’dayız haftaya çarşamba kontrolümüz var inşallah her şey yolundadır ❤️ Sen nasılsın güzellik Alime prenses nasıl oldu 🌸
Aag06 La_Liberte ay iyi cok sukur yaaa dedim sesi cikmiyor kotu bisey olduda moralsiz girmiyormu diye dusundum yaa Oh masallah🥰 Alimede napsin uyuyor sipa dinleniyorum firsat bu firsat bende Dikkat edin kendinize minnosa iyi bak 😍
La_Liberte Aag06 oyyy Allah onu da seni de korusun inşallah 🥰 dua et bize güzel enerjilerini gönder teee buralara hep güzel haberler alalım inşallah 🌸🥺😍