Deletedmom154 Mucizemmhazl geç döllenme oldu bende. adetimin üzerinden 3 gun gecince yaptigiminda 0.10 banada hamile değilsiniz dediler 20 gün geçince ogrendim 187kusuratli bi deger çıkmıştı
Patito__ Deletedmom154 o yirmi gunluk surecte kalmis olamazmisiniz Hani son esinizle gorusmeniz uzerinden ne kadr gecmisti bu dgeer cikti
Tubmavi Mucizemmhazl gecikme veya belirti var mıydı hadi inşallah hayırlısı olsun. Çıkmazsa da sakın üzülme bebiş için sağlıklı huzurlu bi vücuda ihtiyacın var hiç dert etme 😌
Bebegimizolsundu Cennetkusummm tabi ki olabilir 🥰 Allah ol desin olsun inşallah dua et dua kapının anahtarıdır canım
tgcetprk Kuzum kan verdiğin yerin laboratuvar sonuç verilerine eriş internetten ben dün akşam öyle yaptım e nabıza düşmedi 1 saat sonra hastanenin sitesinden öğrendim sonucumu
Mucizemmhazl Kızlar laboratuvar sonuçlarıma baktım hastane sitesinden ama anlamadım anlayan var mı yada ekran görüntüsü atabiliyor muyuz sonuç böyle yazıyor Sonuç ; <2,0 referans aralığı 0,0-10,0