zynp081 Benimde 13 aylık kızım var ve 6 haftalık hamileyim hemen hemen aynıyız ve emziriyorum hala. Tandem Emzirme diye birşey var gebelik süresi ve isterseniz daha sonrasında iki bebeğinizi birden emzirebiliyorsunuz bunda bir sakınca yok aslında tabi bu gebeliğe de bağlı bir süreç göğüs ucu uyarıldığı için oksitosin hormonu salgılanıyor ve hani kasılmaları tetikliyor ama yinede sorun teşkil etmeyebilir. BUnu baya bir araştırdım ama ben doğum sonrası tandem yapamayacağım sanırım ve doğuma yakın bir sürede kademeli bir şekilde emzirmeyi sonlandirmayi düşünüyorum. İki bebeğini aynı anda emzirmeyi deneyimleyen annelerin tecrübelerini dinledim, öncesinde bırakanları da ve ikisini birden deneyimleyenleride yani o şekilde karar verdim emzirmeye devam etmek ve ikisi birden emzirmek bir tık zor oluyormus. Doktorlarinda farklı farklı tavsiyeleri var emzirilemez diyenler emzirebilir diyenler veya kişiye duruma göre değerlendirme yapanlar var. Ben kendi sürecime hakimim duruma göre hareket edicem 🤗