dezgi benimde adetime 6 gün vardı ve testi sadece gözle görebiliyordum. Hatta post açtım artık gözlerim bile yanıltıyor mu diye. Ama testi tekrarladıkça koyulastı çizgi. O yüzden tekrar yapın. Kamera da nedense gözükmüyor ben shopladım falan ama nafile çıkmadı. Hayırlı olsun varsa şimdiden 💕