SeydaPrc Serkel16 hiçbişey belli değil ben devlete gidiyorum fotoğraf vermiyor ama gayet net gösterdi doktor bebeği ekranda
Aselinkooo Serkel16 piramit gibi duruyor büyük olasılıkla erkek bebek. Kızlarda da çıkıntı gibi durur ama daha kare gibi oluyor yani bu kadar sivri olmuyor
Mikmikbuk Serkel16 6 yıl Tıp+ 4 yıl uzmanlık binlerce hasta görmüş birinden daha iyi mi tahmin yapıcak burdaki hanımlar🧐, Doktor elindeki verilere göre en optimum tahmini yapmıştır, veriler değişebilir tabi 😁
Meltemsari Serkel16 bana da ilk önce %80 kız ama dönebilir demişti 3 hafta sonra gittim ve %100 erkek dedi bi sonraki randevuyu bekle bence 😊
Serkel16 SeydaPrc fotoğraf da şuan bacak arası resmen bacaklarını açtı bize orda bi çıkıntı var dikkatli bakarsan ama ben anlamadım doktora güveniyorum fakat değişir mi acaba ondan sordum
SeydaPrc Serkel16 Devlet hastanelerinde fotoğraf vermiyor ama ölçümleri nin yazılı olduğu bir kağıt veriyor bütün bilgiler yazıyor üzerinde.
Serkel16 Meltemsari evet ama ilk gittiğim de kıza benzetmişlerdi şimdi erkek dedi kız olması %10 dedi ondan kafam karıştı 😂
Serkel16 Mikmikbuk tabiki de öyle ama burda da tecrübeli anneler var benimle aynı olan olabilir bilemeyiz 😂
Serkel16 SeydaPrc allah allah ilk defa duydum fotoğraf vermediklerini bende bazen devlete gidiyorum ama hep veriyolar