İyi geceler anne adayları 😇
36+4 haftadan selamlar 🤭 Yaklaşık 1-1.30 saat önce tuvalete gittiğimde pedimde kahverengi leke gördüm. Rengi açılarak peçeteye hafiften gelmeye devam etti. Bir daha da gelmedi. Nişan gelmiş olabilir mi diye soru işareti oluştu aklımda. Sizde böyle bir durum oldu mu hiç?