gulnur_02 Rmutlu bende öyleydim berbat bişeydi şuan 14+1′im 12den sonra düzelmeye başladı bitmesede bazen bazı şeyleri yiyince geri geliyor onun dışında bitmek üzere diyeblrm
prensesinannesi7 Aynı canım 12 haftayı bulduk hala düzelme yok rahat rahat yemek yiyip su içmek istiyorum