Bende 33+1 oldum ama hamileliğimin başından beri en zor günümü yaşadım yürüyemiyorum hareket edemiyorum kasıklarım ağrıyor sürekli bi adet sancısı gibi ağrı ayağa kalktığımda vajina ağrısı çok kötü geçti günüm. Normal mi böyle olması? Biraz tırsmaya başladım randevum da haftaya cumartesi daha çok var doktora telefondan da sormak istemedim açıkçası