Nilaykcygt Benim miniğim erkek ismini de babamız asil koydu ❤️ Seni çok seviyorum anneciğim canım oğlum babanla seni sabırsızlıkla bekliyoruz 😍
Hayallerim95 Nilaykcygt ay ne güzel isim bende istedim onu ama eşim istemedi bizde Muhammet Alparslan falan diyor bende çok uzun diyorum kararsız kadım😕
Rintintin Nilaykcygt bi kizim var adı Asel. Simdi 11 haftalik hamileyim kiz olursa Asya erkek olursa Asaf koycaz inşallah 🧿
littleangel22 Hayallerim95 evet uzun yaa üniversite sınavında adını yazana kadar çocuğun kaç dk si gidecek 😂😂 ama isimlerin ikiside ayrı ayrı güzell
Yrnnry Hayallerim95 bizimkide Muhammed Kayra olucK bence güzrl isim uzun dersenız sadece alparslan şeklinde seslenırsnız
rabiaa-34 Hayallerim95 bizim de aynı biz kız olursa ayşe nisa erkek olursa ömer asaf düşünüyorduk ama şuan ısrarla muhammet alparslan istiyor bende hem cok uzum hemde iki isim de ayrı ayrı güzel diyorum hayırlısıyla bakalım🙈
guzel_anne1 Hayallerim95 İlk bebeğim olacak hayırlısı ile inşallahhh ♥️ GÖKTUĞ koyacağız paşamızın adını ♥️
Nilaykcygt Çok teşekkür ederiz , eşini kırma bebeğini de ismiyle sevmeye başla İnan kulağına hoş gelir zamanla seversin ❤️
Ferii95 Dilarabozdemir benim kızım olacak insallah Elif Şifa koyacağız. Oğlum olacak olsaydı Yusuf düşünüyordum ben de. Bu kadar tesadüf olur 😊
Anneyimmmmm5 Eminehira bende hıra ismini rüyamda gördüm eşim istemedi bizde 2 isim koyacağız inşallah Eylül Hira ❤💛
Son_Almila Gamze_yassar direkt Umay daha güzel hayalimdeki isimdi ama baba kaynaklı sonra benm İslamiyet hakkındaki düşüncem kaynaklı bu ismi koymuyoruz.
[silindi] Gamze_yassar benim eşim kız olursa Umay çok istiyor şarkısını açıp dinliyor evde sürekli ☺️
Busrakalperay Kızımız olsaydi LARA ama bugün oğlumuzun olduğunu öğrendik adini ERAY koyucaz rabbim izin verirse🥲🤍