NISA97 Suuraismom cnn evet bunu bir çok kişi dedi ama aslında ama en iyisi sabredip adet günümü beklemek diye düşündüm çünkü çok zor
Be77_35 NISA97 en garantisi kan vermek hakkınızda hayırlısı olsun. İnşallah pozitif sevincini yaşarsın. Rabbim isteyen herkese nasip etsin ☺️
Arvenveannesi NISA97 kaybetme kuzum . Burda ne anne adayları var sağolsunlar deneyimlerini paylaşıp bizlere umut oluyorlar. Demekki olabiliyormuş böyle şeyler. Dualarım seninle inşallah güzel haberlerini alırız. 🙏💕🌸🤲🏻
NISA97 Arvenveannesi ah canım sorma çevre baskısı benim ikinci ama cahil insanların içinde olmak çok yipratici
ozmus NISA97 bende çok çok silik çizgi vardı bundam bile silik. Ertesi gün tekrar yaptm hiç çizgi çıkmadı. Şu anda miniğim 19 günlük 🥰
NISA97 Ben adet oldum malesef kızlar büyük bir döngü beni takip ediyo iki aydır çizgi göruyorum hamile değilim 😪
-yenisine- NISA97 bacım bu kadar strese sokma kendini akışına bırak biraz kafanı rahatlat stres de olmamasını çok büyük etken