fulyaablaoluyor ankara da oturup hangi hastaneden bide bayan doktordan memnun kaldiniz kizlar ilk kontrolume gidicem ama iyi ilgilenmesini istiyorum yardimci olurmusunuz ☺😊
Elifelbb fulyaablaoluyor Medıcalpark Keçiören İkbal Kaygusuz a gidiyorum çok memnunum çok güzel ilgileniyor watsaptan konuşuyoruz aklımdakı herseyı sorabiliyorum
Sinemmmmm58 fulyaablaoluyor ozele gidecekseniz mamak su tip.merkezi sevgi.hanima gidebilirsiniz cok iyi bi doktor detayli ilgileniyoe
Zuzu04 Özel mi düşünüyorsunuz? Keçiören Medical park serap Durmuşoğlu benim doktorum çok şeker ve ilgili onun dışında meltem antalyalıyı tavsiye ederim
inci_bebek06 Elifelbb doğum ücreti nedir peki sadece doğuma gideceğim bi hastahane ve doktor arayışındayım
fulyaablaoluyor devlet hastanesi olarak sormustum cankayada oturuyorum ve ankaraya yabanciyim 🙈 hepinize cok teşekkur ederim
Kavakyellerihercai fulyaablaoluyor devlet hastanelerinde kadın doğum olarak ilgili doktor bulmak biraz zor maalesef düşük yaptığımda Zübeyde hanımda kovulmuşluğum var.
Kavakyellerihercai fulyaablaoluyor Lina kadın doğum meral hoca gebeliklerimde anne şevkatinde çok ilgili şeker anne gibi 🥰🥰 çok seviyorum onu
Sinoooom Kavakyellerihercai evet ilk öğrendiğim zamandan beri Meral hoca takip ediyor ☺️ Siz ne zamandan beri gidiyorsunuz ve kaç haftalıksınız
fulyaablaoluyor Kavakyellerihercai aa ne tesadüf iki sene once bende düsük yaptim ayni durumla karşilastim
Kavakyellerihercai Sinoooom 6 haftalığım daha ama 2015 yılından beri meral hocaylayım düşüğüm oldu doğumum oldu hep o takip etti siz kaç haftalıksınız
Busrast fulyaablaoluyor ben de çok araştırdım ve Keçiören Medical Park ta sevgi Yıldırım alta ya gidiyorum çok memnunum