Emine_eymen İyi geceler hanımlar Benim yüzüm hamilelikte çok kurumaya başladı kuruyunca kaşınıyor kaşıyınca acıyor böyle bi döngü 🥴 sizlerden hamileler için yüz nemlendirici olarak Bir öneri bekliyorum neler kullanıyorsunuz veya kullandınız banada yazarmısınız🥰
Ruk Emine_eymen dermatologum Bioderma Athoderm intensive baume önermişti iki senedir onu kullanıyorum inanılmaz memnunum cildim kuru ve aşırı hassastır başka bir iey kullanamıyorum
Mervepera Emine_eymen simplenin kullanabilirsin birde diadermine 2 sindende memnun oldum en çok diadermine 😁 benimde çok kuru pul pul oluyor yüzüm 🤒
MissMuso Emine_eymen la roche posay ın cıcaplast baume b5 kremi var. Kuru ciltlere bence birebir. Kremin onarıcı özelliği var ve çok temiz içerikli. Bebeklerde bile kullanılabilen cinsten. Sürünce pamuk gibi oluyorsun. Bu arada cildim de çok hassas sivilceye yatkın kuru bir cilt tipi. Aynı markanın temizleme jeli ile kullanıp bunu sürüyorum artık sivilce çıkmıyor. Eski çıkanlarda iyileşti.
Gayecik Emine_eymen iyi günler emine hanım benim genelik önceside kuruydu cildim hep ben gratisde bee beauty nemlendiricisi var cam şişe ufak ama çok güzel nemlendiriyor en son 18₺ almıştım çok güzel çıktı ve benim cildim çok hassas her şey sivilce yapar normalde ama bu marka hiç yapmadı aksine sivilcem varsa bile kuruttu tavsiye ederim 😊
ayse-huseyin16 Bernako içeriğinde alkol ya da parfüm olduğunu duymuştum hassas ciltse kızartabilir bende ters erki yapmıştı 🤷🏻♀️
Morprenses MissMuso kesinlikle la Roche posay üstüne ürün tanımam bir sürü marka ürün kullandım harika bir marka
Maya26 Gratiste nivea mavi renk yüz kremini kullanıyorum gayet güzel nemlendiriyor karma ciltliyim ben sivilce de yapmadı
MissMuso Morprenses aynen bu markayı deneyene kadar geçen zamanda kullandıklarıma üzüldüm keşke daha önce kullanmaya başlasaydım.
Morprenses MissMuso ben hamilelikte bıraktım ama siz devam ediyor musunuz ? Bitmişti şişe tekrar almadım sakıncalı mıdır diye sonra da yüzümde sorun yok diye almadım ama tekrar alıcam şimdi
Boniboncuk Bepanthol yeni çıkan yüz bakım kremi çok güzel nemlendiriyor ve sıvılce falan yapmıyor içinde cilt için gereklı vitamınler de var