moom222 Kızlar ultrason kağıdında nerede yazıyor kese boyu yada hangi harfler doktor bana kese boyunu demedi hiç gayet iyi diyip duruyor 😅. 13 haftaligim bu arada
SimgeTuna moom222 kese değil de crl söyler artık bebeğin baş popo mesafesi yani, ondan sonra da fl söyler femur uzunluğu onu da 7 ile çarpınca boyunu öğreniyorsunuz😊
Meri3220 moom222 senin kese boyu takip edecek yanın kalmamış artık bebişin boyunu kilosunu takip etme vaktin gelmiş 😅 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
SimgeTuna moom222 en alt fotoğrafta sağ altta yazıyor bak crl 6.54 cm başından poposuna kadar 6.5 cm olmuş😊
moom222 SimgeTuna kız çok küçük değil mi şimdi bunun boyutları 🤭🤭🤭 izle hastane ama makinası yeni değil fl falan yazmıyor diğer kızlarda yazdığı GB ya 🙄 ense kalinligini gördü gayet iyi dedi ama ölçümü makinadan dolayı yapamadi
SimgeTuna moom222 bizim fl yi ilk 16. haftada ölçtü doktorumuz o zamana kadar hep crl yi ölçtü😊 minnacık daha ama hızlı büyüyorlar geçen onu düşündüm kesenin kaç mm olduğunu düşündüğüm günlerden bebeğin 37 cm e geldiği günlere geldik zaman çabucak geçiyor😊
moom222 SimgeTuna ayh dur kız inşallah bidahaki gitmemde bnde sorayim boyunu heyecandan ne boy kilo kese boyu hiç birni sormadım bn kese boyu ne onuda bilmiyorum 🙄
SimgeTuna moom222 zaten anca 16. haftadan sonra filan söyleyecek kilosunu ondan önce ölçmüyor cihazlar😹 bi sonraki muayenede öğrenirsin boy kilo cinsiyet hepsini söyler😄
moom222 SimgeTuna canm yüzde yetmiş erkek dedi bn bu gittiğim haftada 17 inci haftada gdicem bakiyim ne dicek ama unutmiyim da boy kilo suyu nasil soriyim kız😅