Esmademir Kızlar yine ben yine isim kararsızlığı:) Sizce Hazel mi Ela mı? Fikir verirseniz sevinirim.
Neshaakin Oğlum olacak ama kızım olsaydı Sitare koyardım çok seviyorum bu ismi farsça yıldız demek ❤️