Kızlar bi tek ben mi böyleyim çok merak ediyorum otururken, kalkarken, uzanırken, bir şeylere doğrulurken hamile olduğumu unutuyor gibiyim yani bazen ağrı sızım oluyor bunları yaparken sonra vicdan azabı çekiyorum 🥴 özellikle otururken kendimi öne doğru eğiyorum ister istemez karnimda eziliyor gibi hemen düzeltiyorum kendimi 🤲🏻 sizde durum nasıl, ya da nasıl düzeltiniz kendinizi 🤔 bu arada 18. Haftamdayim ve karnım çıkmış baya 💕