Zuhalbrl evet suyum gelmiş kızlar gece 11 de gittim kontrol amaçlı yatışım yapıldı sabaha kadar nst de bağlı kaldım sancım yoktu sabah 8 de suni sancı takıldı öğlen 1 e kadar açıklığım 6 cm e ulaştı rahim ağzım da çok yumuşaktı masajlar yapıldı doktorum çok kolay doğuracaksın demişti ama ne yazıkki açılmam birden durdu bebeğimin kalp atışları düşmeye başlayınca acil sezeryana alındım. Hayırlısı böyleymiş iyi ki de öyle olmuş bebeğim de ben de sağlıklıyım en önemlisi o. 🌸