Fb1234 yenidogan yazda kışda olsa kendini ısıtmıyor canım 2.5 ay giydiriyosun yine de uzun kollu zıbın al derim. 🙄 Altına da ince pijama lar var veya ince müslin tulumlar ondan al. Benım kızım Eylül 14 de dogdu yine de üşüyordu suan da yanıyor hiç bişey istemiyor 😆😄